Strategii și Politici de Management și Marketing ale Firmei (B4)

Program de studii: Strategii și Politici de Management și Marketing ale Firmei- IFR

Descrierea programului

Programul de studii Master Strategii și Politici de Management și Marketing ale Firmei – Învățământ cu frecvență redusă  (IFR) se încadrează în Domeniul de studii Administrarea Afacerilor. Parcurgerea lui oferă masteranzilor posibilitatea de a dobândi respectiv aprofunda cunoștințele teoretice necesare practicării la un nivel înalt al managementului și administrării afacerilor, dar și de a dobândi experiența și o atitudine etică potrivită pentru o carieră profesională în fața noilor provocări. La absolvirea programului cu susținerea examenului de disertație, masterandul va obține diploma de master, competențele obținute fiind identice cu cele oferite de absolvirea formei de învățământ cu frecvență.

Locuri de muncă vizate

La absolvirea ciclului de master, absolvenții specializării Master Strategii și Politici de Management și Marketing ale Firmei – IFR au posibilitatea de a îmbrățișa mai multe profesii posibile dintre care amintim:

  • manager proiect;
  • manager al sistemelor de management al calității;
  • consultant de business; etc.

Modul de desfășurare a activităților specifice acestui program IFR:

  • seminarele față în față (SF) se vor desfășura sub formă de întâlniri on-line sincron între cadrele didactice și studenți, în zilele de vineri (17-21), sâmbătă și duminică (8-20);
  • seminarele tutoriale (ST) presupun întâlniri on-line asincron între cadrele didactice și studenți pentru a-i îndruma pe aceștia din urmă;
  • examinarea finală (examen, colocviu sau verificare) se va desfășura cu prezență fizică (față în față).

Taxa de școlarizare pentru studenții anului I: 4200 lei

Contact:

 

Distribuie pagina pe social media!