Marketing

Program de studii: Marketing- ID

Descrierea programului

Programul de studii Licență Marketing – Învățământ la distanță  (ID) este autorizat. Parcurgerea lui oferă studenților posibilitatea de a dobândi cunoștințele, competențele și abilitățile necesare a acoperi întreaga gamă de activități conexe sectoarelor economice, și în special activităților economice de marketing. La absolvirea programului cu susținerea examenului de licență, studentul va obține diploma de licențiat în Științe Economice, competențele obținute fiind identice cu cele oferite de absolvirea formei de învățământ cu frecvență.

Locuri de muncă vizate

La absolvirea ciclului de licență, absolvenții specializării Marketing – ID au de ales dintr-o largă paletă de profesii posibile dintre care amintim doar câteva:

  • economist (acoperind o largă paletă de subdomenii de activitate);
  • specialist marketing;
  • manager de produs;
  • media planner (planificator de servicii publicitare în mass-media);
  • asistent marketing;
  • specialist marketing online;
  • brand manager.

Modul de desfășurare a activităților specifice acestui program ID:

  • activitățile de tutorat (AT) sau activitățile aplicative asistate (AA) se vor desfășura sub formă de întâlniri on-line sincron între cadrele didactice și studenți, în zilele de vineri (17-21), sâmbătă și duminică (8-20);
  • activitățile de evaluare pe parcurs (TC) presupun documentarea realizată de către studenți pe baza bibliografiei indicate și rezolvarea unor cerințe formulate în temele de control, apoi încărcarea lor online, în clasele dedicate fiecărei discipline;
  • examinarea finală (examen, colocviu sau verificare) se va desfășura cu prezență fizică (față în față).

Taxa de școlarizare pentru studenții anului I: 3300 lei

Contact:

 

Distribuie pagina pe social media!